Vertrek

10 januari 2020 - Schiphol, Nederland

De voorbereidingen lopen al best wel lang. Wat een verbazing gisteravond toen ik een appje kreeg uit Bolivia, ze vroegen of ik nog wat méér mee wilde nemen. Tja, de koffer was al dicht.... Daarna werd ik gebeld, door een vriendelijke Boliviaan, Erick, die zich toch wel een beetje verontschuldigde. In ieder geval, hij ziet uit naar mijn komst. Ik ook!

Het afscheid nemen was extra plezierig omdat Ellen nog helemaal naar Schiphol was gekomen. Leuk! Woensdag avond hadden we van een paar vrienden afscheid genomen, terwijl we ook naar de Netflix film " 2 pausen" hadden gekeken. Wát een mooie film, het werd zo mooi in beeld gebracht dat je leven verrijkt als je je kwetsbaar durft op de te stellen. Met als advies van de ene paus aan de andere: gelóóf in de genade en vergeving die je preekt. Gisteravond kwam Douwe nog een keertje extra en nu gaat de vlucht zo écht beginnen. Zin in!

1. Tine:
    10 januari 2020
    Succes en een fijne en mooie reis. God's Zegen toegewenst.
  2. Evelyne Beentjes-de Rijk:
    10 januari 2020
    Aaaah mooie Foto! Geniet van deze bijzondere reis die he mag gaan maken! God bless you🙏❤
  3. Ellen westert:
    10 januari 2020
    Lieve Jaap ik wens je een mooie reis toe waarbij je een mooie waardevolle bijdrage kunt leveren!
  4. Douwe:
    10 januari 2020
    ¡Mucho suerte! Y como los cristianos dicen: ¡Vaya con Dios!
  5. Corine:
    Wat een lieve foto!
    Leuk om je hier te volgen, sterkte met de 'ommelandse reis'
    Liefs van Corine
  6. Douwe: