Rondreis dag 4

31 januari 2020 - Arequipa, Peru

Hier is het nu vrijdagochtend, ik eindigde mij bericht over donderdag met slapen. Dát heb ik gedaan. Ik heb even een klein rondje gelopen naar het grote plein, maar was alweer moe na dat stukje.

IMG_20200130_151202

Ook heb ik bananen, yoghurt, een wit broodje en nieuwe loperamide gekocht. Verder eigenlijk alleen maar slapen met pauzes voor het toiletbezoek.

Vanochtend voel ik me iets beter, niet echt gezond maar niet meer zó slap.

Het ontbijt met witbrood en jam en thee smaakte me zelfs goed.

IMG_20200131_081557

Op een soort dakterras, prima! Vandaag houd ik nog maar een rustdag denk ik. Een rondje wandelen en dat is het. O de planning staat nog 2 daagse trip naar de Canyon de Colca, maar ik zie nog wel of dat door gaat. Eerst weer sterker worden...

1. Douwe boersma:
    Beterschap Jaap
  2. Ellen:
    31 januari 2020
    Oef pap....je ziet er wel echt wit uit. Doe maar voorzichtig!!!!
  3. Marianne Ganzevoort:
    31 januari 2020
    Hoy he leído tus historias. Qué divertido leerlas. Qué te disfrutas más. Saludos, Marianne.
  4. Jaap:
    31 januari 2020
    Grazias! Pero antes de disfrutar me, tengo que mejorarme. Voy a mi cama otra vez. Después beber mate de coca y comer plátanos. Hasta luego!
  5. Gerda Breukelaar:
    31 januari 2020
    Vervelend dat je niet fit bent....
    Hoop dat de pillen helpen en dat je nog de rondreis kunt maken....
    In elk geval beterschap!
  6. Arend.:
    Van harte beterschap
  7. Marianne Ganzevoort:
    Qué te mejores! Saludos, Marianne
  8. Gepke Dam:
    1 februari 2020
    Sterkte en beterschap! Hoop dat je snel opknapt en de reis verder kunt maken.
  9. Lucie Herrebout:
    2 februari 2020
    Beterschap!
  10. Evelyne Beentjes-de Rijk:
    5 februari 2020
    He lieve Jaap, ben even wat verhalen van je aan het inhalen. Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je buik. Hopelijk gaat het nu wat beter! Liefs en God bless you!❤